26March.

Assammualaikum.

26march. 

Hi guys, long time no see right? Haha last update haritu bila eh? 2weeks before kan, & now im coming back with a new story bebeh. Hehe, nahhh look at that photo. Guess who? Itulah haziq. Haziq cukcam yang aku cerita kat last update ritu. Haaaa..... jangan pandang lama lama. He s mine ok? First meet kat bowling times square & go through to bb for shopping. Haziq ni kaki shopping actually, nampak je comel handsome gedik centu en, padahal? Ha ambik kau, kehulur kehilir aku ikut dia shopping. Time ni kat brand outlet. Alya capture gambar ni seriously candid gila. Okay malas nak story sebenarnya, cuma time jalan nak keluar dari ts tu dia ada kata "Ramai kan orang keluar harini hanna, serabut do, kalau boleh aku nak keluar berdua je dengan kau" Ya allah, dia terlalu comel. The way he laugh, the way he smile, the way he walk, makes me fall. Fall in love ya allah. Please, i want him for the rest of my life. Please.

Then, kitorang pergi pakcik. Meet his friend yang tunggu kitorang. Dia lapar, dia ajak aku makan, but i wont. So, dia pun taknak makan. Minum pun cepat je habis, penat lah tu hm dengan peluh peluhnya semua. God pls, jatuh cinta banyak kali tahu. Then dia minum air aku sampai habis. Yang alya dengan zul acah acah nak ambik gambar kitorang sesenyap but lupa nak tutup sound so i found out & aku jeling maut kat depa haha. Then blablabla, kitorang nak gi taman klcc. Oh eh, haa before that, kitorang lepak mcd jap &&& dia ngengada minta kiss apalah ey dush apa tak pat haha hm. Beli mcflurry and suap haziq sambil jalan, ya Allah rindunya. Ada satu part ni time nak melintas jalan dari sungei wang nak ke ts tetiba hujan lebat. He hold my hand & bawak aku lari melintas. Macam superhero kan? Haha, cewah. Kat dalam ts lagi ngada ngada, suruh garu perut lah apalah ey ey. Bila dah garu pandai kata geli pulak haha.

Our last destination is at taman klcc. Teman dia main bar. Sepanjang jalan tu, dia pegang tangan aku, kuat. Please, dont let me go haziq? hm, teman dia main bar sambil perhati semua gerak geri dia. Tak sangka sebenarnya sebab dia masuk dalam hidup aku dan buat aku semangat lupakan semua kenangan aku dengan ex aku yang paling aku sayang dulu. Hm then sembang mata ke mata hati ke hati kejap before balik. Berat sangat hati nak balik time tu. Kalau boleh nak stay forever dengan dia hehe. Ok banyak nak cerita sebenarnya tapi cam malas nak taip. Ok the end, bai.
DAH BACAKAN ? RINGAN-RINGANKAN TANGAN AWAK LIKE POST NI K SAYANGG